

Wernerssons – Mer ost sedan 1930
Branding Identitet Kommunikation Marknadsföring Film & foto
Wernerssons lagrar, kontrollerar, styckar, smaksätter, förpackar och levererar ost. Så har de gjort sedan 1930 – och de kommer fortsätta med det. Vi fick i uppdrag att paketera och kommunicera denna vällagrade passion – med ny identitet, koncept och content. Som ger mersmak både i butik och på de digitala plattformarna.
Alla behöver ost. Alla behöver alltid ost. Och att hitta den, det är vad ostmästarna på Wernerssons sysslar med. Den kan kallas käse, den kan kallas fromage, cheese, kaas eller juusto. Den kan finnas i väst, i söder, i norr och ja, i ost. Men oavsett vilket kan du lita på att Wernerssons hittar den. Wernerssons betyder mer ost, för vardag och fest, för festvardag och vardagsfest. Mer ost, för dig och för mig. För vi vet att ingen – egentligen – har någonsin velat ha mindre ost. Bara mer.








