Stensåkra

När ett företag gör riktiga välsmakande produkter, blir de trogna konsumenterna snarare supportrar än konsumenter. Så upplevde vi det med Stensåkra och deras svenska korvar. Det satte stor prägel på tonen i kommunikationen, med ett avslappnat, enkelt och ibland lite uppsluppet tilltal. Målet är att budskapen, bilderna och filmerna ska bli omtyckta på samma sätt som själva korvarna.

Stensåkra

En hetare klassiker

Falukorven är en svensk klassiker och klassiker är sällan okontroversiellt att förnya. Stensåkra valde att höja smaken på falun med chili och ost. Vi valde en lanseringssida med utpräglat innovationsfokus.

Stensåkra
Stensåkra

Raw food

Finns det raw food i korvbranschen? Självklart. Den smakrika så kallade råkorven har inte värmebehandlats och blir riktigt god när den är genomstekt. Raw food helt enkelt.

Stensåkra
Stensåkra
Stensåkra

Wurst jewlery

Första dagen i april är alltid speciell. Vi passade på att släppa Stensåkras smyckekollektion ”High Färshion” med tre halsband och fyra olika armband under varumärket Würst Jewelry.

Stensåkra
Stensåkra
Stensåkra
Stensåkra
Stensåkra

Grilltips

Efterfrågan på grilltips är ofantligt stor under våren och sommaren. Med jämna mellanrum bjuder Stensåkra på recept och små tips för grillen. Lika gott som det ser ut på bilderna faktiskt.

Stensåkra
Stensåkra
Stensåkra
Stensåkra
Stensåkra
Stensåkra
Stensåkra
Stensåkra
Stensåkra
Stensåkra